Garanție
Puteți returna (schimba) bunurile comandate în magazinul nostru online în termen de 14 zile, fără a lua în considerare ziua cumpărării, în conformitate cu Legea Republicii Moldova "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor", în cazul în care bunurile nu sunt incluse în lista de bunuri de calitate corespunzătoare, care nu sunt supuse schimbului (returnării) în conformitate cu articolul nr. 657 din Legea Republicii Moldova "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor".
Condiții obligatorii pentru returnarea sau schimbul de bunuri:
Bunurile trebuie să fie lipsite de defecte mecanice și de urme de instalare și utilizare;
Produsul este acceptat pentru returnare numai în ambalajul original în care a fost eliberat clientului, indiferent de motivul returnării;
Ambalajul nu trebuie să conțină inscripții și/sau să fie deteriorat (deschiderea ambalajului în locul prevăzut nu constituie deteriorare a acestuia).
Eroare de selecție;
Discrepanțe în documentația tehnică;
Eroare de depozit în selectarea bunurilor dumneavoastră;
Greșeală a producătorului.
Înainte de a returna bunurile, este necesar să contactați managerul pentru a face o cerere de returnare. Returnarea se efectuează prin în punctul de autolivrare (numai Chisinau str Calea Orheiului 112)
Expedierea bunurilor este pe cheltuiala cumpărătorului.
După trimiterea mărfii este necesar ca prin telefon +373 769-59-076,+373 601-73-895 să se comunice managerului numărul declarației.
După returnarea mărfii cu condiția păstrării proprietăților sale de consum și a ținutei comerciale se efectuează restituirea în termen de 14 zile de la expediere.
Întoarcerea la Chișinău:
Returul în Chișinău se face numai la punctul de autolivrare în termen de 14 zile de la data achiziției.
Înainte de a returna marfa, este necesar să contactați managerul la numărul de telefon +373 769-59-076 și să faceți o cerere de returnare. Magazinul se află pe strada Calea Orheilui 112 Chișinău.
După returnarea mărfii cu condiția păstrării proprietăților sale de consum și a imaginii comerciale, rambursarea se efectuează prin metoda similară metodei de plată în ziua returnării sau, în cazul absenței banilor în casierie, în termen de 7 zile bancare.
Vă rugăm să rețineți:
În cazul în care produsul nu funcționează (deteriorat), schimbul sau returnarea bunurilor este posibilă numai în prezența concluziei centrului de service autorizat de producător că nu sunt încălcate condițiile de funcționare.